Strefa klienta - eBOK Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
Co to jest eBOK?
eBOK czyli Elektronicznie Biuro Obsługi Klienta to multimedialny serwis umożliwiający profesjonalną i kompleksową obsługę odbiorców za pośrednictwem internetu.
Możliwości, które daje eBOK:
pełen dostęp do wystawionych faktur,
wgląd w historię odczytów wodomierzy, historię umów i kopii zeskanowanych dokumentów
przeprowadzanie analiz zużytej wody,
podgląd aktualnego stanu swoich rozliczeń wraz z możliwością przeglądania rozliczeń wcześniejszych,
otrzymywanie informacji na temat bieżących rachunków,
kontrola statusu urządzeń pomiarowych.
Jak uzyskać dostęp do indywidualnego konta eBOK?
Jeżeli posiadasz umowę o dostarczenie wody i/lub odprowadzanie ścieków wypełnij krótki wniosek rejestracyjny, oraz zaakceptuj warunki zawarte w Regulaminie eBOK. Następnie na podany adres e-mail otrzymasz login oraz hasło dostępu do indywidualnego konta eBOK. Od tej chwili możesz w pełni korzystać z wszystkich usług, jakie oferuje eBOK.
Rejestracja w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta
Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta, wypełnij poniższy formularz.
Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem korzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta REKNICA sp. z o.o., akceptuję jego postanowienia i zobowiązuję się do jego przestrzegania.
Regulamin korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta REKNICA sp. z o.o.
W związku z planowanym zamknięciem sieci wodociągowej w miejscowości Otomin w dniu 22.03.2023r. nastąpi przerwa w dostawie wody w rejonie ulic: Azaliowej, Agrestowej oraz Cyprysowej od godziny 8:30 do 14:30. Za utrudnienia przepraszamy.