W związku z awarią sieci wodociągowej w Babimdole w dniu dzisiejszym (tj. 29.11.2019) może dojść do chwilowych przerw w dostawie wody. Prace naprawcze potrwają do godziny 14:30. Za utrudnienia przepraszamy.
Strefa klienta

Strefa klienta - eBOK Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

Co to jest eBOK?

eBOK czyli Elektronicznie Biuro Obsługi Klienta to multimedialny serwis umożliwiający profesjonalną i kompleksową obsługę odbiorców za pośrednictwem internetu.

Możliwości, które daje eBOK:

  • pełen dostęp do wystawionych faktur,
  • wgląd w historię odczytów wodomierzy, historię umów i kopii zeskanowanych dokumentów
  • przeprowadzanie analiz zużytej wody,
  • podgląd aktualnego stanu swoich rozliczeń wraz z możliwością przeglądania rozliczeń wcześniejszych,
  • otrzymywanie informacji na temat bieżących rachunków,
  • kontrola statusu urządzeń pomiarowych.

 

Jak uzyskać dostęp do indywidualnego konta eBOK?

Jeżeli posiadasz umowę o dostarczenie wody i/lub odprowadzanie ścieków wypełnij krótki wniosek rejestracyjny, oraz zaakceptuj warunki zawarte w Regulaminie eBOK. Następnie na podany adres e-mail otrzymasz login oraz hasło dostępu do indywidualnego konta eBOK. Od tej chwili możesz w pełni korzystać z wszystkich usług, jakie oferuje eBOK.

 


Rejestracja w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta, wypełnij poniższy formularz.

 

 

 

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem korzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta REKNICA sp. z o.o., akceptuję jego postanowienia i zobowiązuję się do jego przestrzegania.


Regulamin korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta REKNICA sp. z o.o.

Pobierz

Zobacz również:

Strefa klienta
Awarie i wyłączenia
Nasze usługi
Zamówienia
Jakość wody
e-BOK