Informujemy, iż od dnia 05 maja 2020 r. ponownie uruchomiliśmy Biuro Obsługi Klienta, w godzinach od 10:30 do 14:30. Przypominamy, że Punkt kasowy został uruchomiony w oddziale Banku Spółdzielczego w Kolbudach. Jednocześnie zwracamy się do Państwa z prośba o ograniczenie czasu spędzanego w Biurze Obsługi i wcześniejsze przygotowanie pism oraz wniosków, których wzory są dostępne na naszej stronie internetowej. Zachęcamy do korzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta. Wszelkie zapytania można zgłaszać pocztą elektroniczną na adres sekretariat@reknica.pl , oraz telefonicznie 58 682 74 11.
Aktualności

Aktualności - Pozostałe informacje

Obsługa klientów w czasie epidemii

"Reknica Sp. z o.o. informuje, że w trosce o zdrowie naszych klientów oraz pracowników, w związku z sytuacją epidemiologiczną panującą na terenie kraju Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne do odwołania, a wszystkie działy naszej spółki nie będą prowadzić obsługi polegającej na bezpośrednim kontakcie z klientem.

Szkolne „źródełka”

Reknica spółka z o.o. zamontowała źródełka wody pitnej w  trzech szkołach na terenie Gminy Kolbudy tj. Szkole Podstawowej w Kolbudach, Szkole Podstawowej w Bielkówku oraz Szkole Metropolitalnej w Kowalach.

Podlewanie terenów zielonych

Podlewasz duży ogród? Zaoszczędź na opłatach za odprowadzanie ścieków! Zainstaluj wodomierz ogrodowy, który odlicza wodę zużytą bezpowrotnie, czyli taką, która nie wraca do kanalizacji.

Zobacz również:

Strefa klienta
Awarie i wyłączenia
Nasze usługi
Zamówienia
Jakość wody
e-BOK