Szanowni państwo, informujemy, że z uwagi na wprowadzenie stanu epidemii podjęliśmy decyzję o zamknięciu Biura Obsługi Klienta. Do odwołania nie będzie również możliwości załatwiania spraw, które wymagałyby osobistej wizyty w siedzibie Spółki. Zachęcamy do korzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta www.reknica.pl/ibok/ Wszelkie zapytania i wątpliwości można zgłaszać również pocztą elektroniczną na adres sekretariat@reknica.pl, oraz telefonicznie 58 682-74-11. Pragniemy również poinformować, że powyższa sytuacja nie wpłynie na zapewnienie ciągłości dostaw wody, a także odbioru ścieków.
Aktualności

Aktualności - Reknica

Obsługa klientów w czasie epidemii

"Reknica Sp. z o.o. informuje, że w trosce o zdrowie naszych klientów oraz pracowników, w związku z sytuacją epidemiologiczną panującą na terenie kraju Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne do odwołania, a wszystkie działy naszej spółki nie będą prowadzić obsługi polegającej na bezpośrednim kontakcie z klientem.

Prace modernizacyjne na Ujęciu Wody w Pręgowie

Szkolne „źródełka”

Reknica spółka z o.o. zamontowała źródełka wody pitnej w  trzech szkołach na terenie Gminy Kolbudy tj. Szkole Podstawowej w Kolbudach, Szkole Podstawowej w Bielkówku oraz Szkole Metropolitalnej w Kowalach.

Podlewanie terenów zielonych

Podlewasz duży ogród? Zaoszczędź na opłatach za odprowadzanie ścieków! Zainstaluj wodomierz ogrodowy, który odlicza wodę zużytą bezpowrotnie, czyli taką, która nie wraca do kanalizacji.

Renowacja kolektora sanitarnego

Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Pręgowo

Przerwa w dostawie wody w w miejscowości Pręgowo

Awaria sieci wodociągowej w miejscowości Bielkówko

Zobacz również:

Strefa klienta
Awarie i wyłączenia
Nasze usługi
Zamówienia
Jakość wody
e-BOK