Informujemy, iż od dnia 05 maja 2020 r. ponownie uruchomiliśmy Biuro Obsługi Klienta, w godzinach od 10:30 do 14:30. Przypominamy, że Punkt kasowy został uruchomiony w oddziale Banku Spółdzielczego w Kolbudach. Jednocześnie zwracamy się do Państwa z prośba o ograniczenie czasu spędzanego w Biurze Obsługi i wcześniejsze przygotowanie pism oraz wniosków, których wzory są dostępne na naszej stronie internetowej. Zachęcamy do korzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta. Wszelkie zapytania można zgłaszać pocztą elektroniczną na adres sekretariat@reknica.pl , oraz telefonicznie 58 682 74 11.
Aktualności

Aktualności - Reknica

Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Polnej w Kolbudach

Obsługa klientów w czasie epidemii

"Reknica Sp. z o.o. informuje, że w trosce o zdrowie naszych klientów oraz pracowników, w związku z sytuacją epidemiologiczną panującą na terenie kraju Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne do odwołania, a wszystkie działy naszej spółki nie będą prowadzić obsługi polegającej na bezpośrednim kontakcie z klientem.

Prace modernizacyjne na Ujęciu Wody w Pręgowie

Szkolne „źródełka”

Reknica spółka z o.o. zamontowała źródełka wody pitnej w  trzech szkołach na terenie Gminy Kolbudy tj. Szkole Podstawowej w Kolbudach, Szkole Podstawowej w Bielkówku oraz Szkole Metropolitalnej w Kowalach.

Podlewanie terenów zielonych

Podlewasz duży ogród? Zaoszczędź na opłatach za odprowadzanie ścieków! Zainstaluj wodomierz ogrodowy, który odlicza wodę zużytą bezpowrotnie, czyli taką, która nie wraca do kanalizacji.

Renowacja kolektora sanitarnego

Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Pręgowo

Przerwa w dostawie wody w w miejscowości Pręgowo

Zobacz również:

Strefa klienta
Awarie i wyłączenia
Nasze usługi
Zamówienia
Jakość wody
e-BOK