Informujemy, iż od dnia 05 maja 2020 r. ponownie uruchomiliśmy Biuro Obsługi Klienta, w godzinach od 10:30 do 14:30. Przypominamy, że Punkt kasowy został uruchomiony w oddziale Banku Spółdzielczego w Kolbudach. Jednocześnie zwracamy się do Państwa z prośba o ograniczenie czasu spędzanego w Biurze Obsługi i wcześniejsze przygotowanie pism oraz wniosków, których wzory są dostępne na naszej stronie internetowej. Zachęcamy do korzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta. Wszelkie zapytania można zgłaszać pocztą elektroniczną na adres sekretariat@reknica.pl , oraz telefonicznie 58 682 74 11.

Kontakt z nami

Dane firmy:

REKNICA Sp. z o.o. w Kolbudach
ul. Leśna 12
83-050 Kolbudy
Tel: 58 682-74-11
58 682-74-12
Fax: 58 682-66-40
Aktualne numery wewnętrzne
 
Wybieramy numer skrócony danego działu w firmie:
Biuro Obsługi Klienta 1
Rejestracja zleceń
wywozu ścieków
8
Sekretariat 0
Windykacja należności 5
Dział Finansowy
sekcja rozliczania odbiorców
6
Obsługa sieci wod.kan. 3
Dział umów #
Dział Techniczny 2
Kadry 9
Dział finansowy
księgowość
4
Punkt kasowy 7
Zgłoszenie awarii *

Tel. Służbowe komórkowe: 

Kierownik ds. obsługi sieci wod.-kan.
602 717 723 | 506 062 248

Kierownik ds. umów i reklamacji
516 126 650 

Formularz kontaktowy: