Przypominamy, że w trosce o zdrowie naszych klientów oraz pracowników, w związku z sytuacją epidemiologiczną panującą na terenie kraju, Biuro Obsługi Klienta jest czynne w zmienionych godzinach 10:30-14:30, a wszystkie działy naszej spółki nie będą prowadzić obsługi polegającej na bezpośrednim kontakcie z klientem.
Zadania związane z:
Zachęcamy do kontaktu telefonicznie, listownie lub poprzez pocztę elektroniczną:
Punkt kasowy w naszej siedzibie zostaje zamknięty. Przypominamy jednak, że można dokonywać wpłat za dostarczaną wodę i ścieki w Banku Spółdzielczy Oddział Kolbudy bez dodatkowych opłat.
Zachęcamy do korzystania bezgotówkowej formy regulowania należności.
Za wszelkie niedogodności przepraszamy.
Zapewniamy, że powyższa sytuacja nie wpłynie na zapewnienie ciągłości dostaw wody oraz odbioru ścieków, a wszelkie awarie będą usuwane na bieżąco.
Spółka REKNICA uprzejmie zawiadamia, że w dniach 29 – 30.11.2023 roku od godziny 9:00 dnia 29.11.2023 do 22:00 dnia 30.11.2023 roku wystąpią zakłócenia lub braki w dostawie wody do odbiorców w miejscowościach: BIELKÓWKO, ŻMIJEWO, LISEWIEC. Sytuacja ta jest związana z pracami geologicznymi na obiekcie stacji uzdatniania wody ŻMIJEWO w miejscowości BIELKÓWKO przy ul. Kolonia. Celem tych prac jest docelowe zwiększenie produkcji wody dla odbiorców w/w miejscowości. Prosimy w miarę możliwości o zgromadzenie zapasu wody na czas możliwych przerw w jej dostępności. Informujemy również o możliwości dowozu wody do celów bytowych, beczkowozem po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby (8:00-21:00). Za utrudnienia przepraszamy.
Komunikat dla klientów korzystających z APLIKACJI i-bok: W związku ze zmianą systemu informatycznego dotyczącego rozliczeń klientów za dostarczoną wodę i odprowadzone ścieki dotychczasowa aplikacja i-bok zostaje wyłączona. Uruchomienie nowej aplikacji e-bok planowane jest w 2024 roku. Wskazania wodomierzy należy przekazywać na adres mail : powiadomienia@reknica.pl