Obsługa klientów w czasie epidemii

"Reknica Sp. z o.o. informuje, że w trosce o zdrowie naszych klientów oraz pracowników, w związku z sytuacją epidemiologiczną panującą na terenie kraju Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne do odwołania, a wszystkie działy naszej spółki nie będą prowadzić obsługi polegającej na bezpośrednim kontakcie z klientem.

 

Do odwołania wstrzymuje się:

- wymiany wodomierzy w budynkach;

- wpięcia nowych posesji do istniejącej sieci.

 

Zachęcamy do kontaktu telefonicznie, listownie lub poprzez pocztę elektroniczną.

Adresy

biuroobslugi@reknica.pl    (przyjmowanie dokumentów)

kierowniktechniczny@reknica.pl    (sprawy projektowo-przyłączeniowe)

dyspozytor@reknica.pl     (zgłoszenia awarii instalacji i problemów z  dostarczanymi mediami)

rozliczenia@reknica.pl     (sprawy odczytów wodomierzy i wystawiania faktur)

 

Ponadto informujemy, że od 01 kwietnia br. można dokonywać wpłat za dostarczaną wodę i ścieki w Banku Spółdzielczy Oddział Kolbudy bez dodatkowych opłat.

Punkt kasowy w naszej siedzibie zostaje zamknięty.

Zachęcamy także do korzystania bezgotówkowej formy regulowania należności.

 

Za niedogodności przepraszamy.

 

Pragniemy również poinformować, że powyższa sytuacja nie wpłynie na zapewnienie ciągłości dostaw wody oraz odbioru ścieków, a wszelkie awarie będą usuwane na bieżąco.