Zadaniem naszego przedsiębiorstwa REKNICA sp. z o.o. jest stałe spełnianie potrzeb klientów poprzez osiągnięcie i utrzymanie wysokiego poziomu jakości świadczonych usług. Z myślą o mieszkańcach gminy Kolbudy, powstało Biuro Obsługi Klienta, które dba o usprawnianie i przyspieszenie trybu załatwiania poszczególnych spraw.
Biuro Obsługi Klienta „BOK” zajmuje się:
wydawaniem warunków technicznych podłączenia do sieci wodno-kanalizacyjnej,
uzgadnianiem projektów technicznych,
ustalaniem terminów odbiorów technicznych i końcowych,
zawieraniem umów z odbiorcami,
rozliczeniem klientów w zakresie dostawy wody i odbioru ścieków,
przyjmowaniem i rozpatrywaniem reklamacji,
wszelkimi sprawami z przedmiotowego zakresu działania spółki
REKNICA Sp. z o.o. w Kolbudach
ul. Leśna 12
83-050 Kolbudy
Punkt kasowy uruchomiono w oddziale Banku Spółdzielczego w Kolbudach - przyjmowanie opłat za dostarczane media odbywa się bez dodatkowej opłaty (prowizji).
Przyjmowanie klientów
Klienci w pierwszej kolejności obsługiwani są przez pracowników Biura Obsługi Klienta. Jeśli nie zostałyby zaspokojone ich oczekiwania obsługę przejmują kierownicy komórek organizacyjnych właściwych dla danej sprawy.
W przypadku chęci spotkania z Prezesem spółki, prosimy o kontakt z sekretariatem spółki w celu ustalenia terminu spotkania oraz określenia tematyki - numer tel. 58 682 74 11 lub e-mail : sekretariat@reknica.pl
PPIS w Pruszczu Gdańskim odwołuje komunikat o zanieczyszczeniu wody w wodociągu zaopatrującym Lisewiec i Bielkówko, stwierdzając, że woda jest przydatna do spożycia.