internetowe Biuro Obsługi Klienta, gdzie możesz podać stan licznika

REKNICA SP. Z O.O.
Informacja - rozliczenie podlicznika ogrodowego na fakturze

Przedsiebiorstwo wodociagowo-kanalizacyjne - Reknica sp. z o.o. w Kolbudach informuje, ze w celu rozliczenia ilosci sciekow uwzgledniajacej zuzycie z podlicznika tj wodomierza dodatkowego - jego wskazania nalezy przekazywac na koniec miesiecy parzystych (kwiecien, czerwiec, sierpien, pazdziernik) w okresie od 30.04.2019 do 31.10.2019r, w przypadku nie przekazania stanu wodomierza w danym okresie rozliczeniowym zostanie przyjeta ilosc zerowa, a zuzytkowane ilosci rozliczone beda w kolejnym okresie rozliczeniowym. Wobec powyzszego zostanie wystawiona faktura tylko w oparciu o odczyt z wodomierza glownego zdalnego odczytu.
    1. telefonicznie dzwoniac pod numer 58 682 74 11 lub 58 682 74 12 wew.6
    2. e-mail: rozliczenia@reknica.pl
    3. przez iBOK (elektroniczne biuro obslugi)

REKNICA sp. z o.o. informuje, ze
dla sprawnej i pelnej obslugi klienta (odbiorcy uslug wod.kan.) uruchomila
Internetowe Biuro Obslugi Klienta tzw. i-BOK.
Korzystanie z i-BOK jest bezplatne.
W celu aktywacji uslugi i-BOK nalezy wypelnic i wyslac formularz zgloszeniowy
na stronie internetowej: www.reknica.pl -> wybrac zakladke IBOK.
W celu nadania login-u i hasla nalezy wybrac ponizej
"Zaloz konto", wypelnic formularz i wyslac.
Biuro Obslugi Klienta "BOK" zwrotnie przesle login i haslo.
Mamy nadzieje, ze elektroniczne Biuro Obslugi
przyczyni sie do jeszcze sprawniejszej i szybszej obslugi naszych klientow.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY na nasza strone internetowa.